گیف عید نوروز

kono fly high

گیف عید نوروز

Events
  • 0.00
(0 投票)

免费安装

100

应用安装

Android 4.4+

最低版本

带广告

广告

24.02.2022

发布日期

描述:

گیف عید نوروز ؛ عید نوروز در ایران باستان به پیشینه، مراسم و رویدادهای مربوط به نوروز در ایران باستان می‌ پردازد. قدمت عید نوروز و وجود این جشن به زمان‌ های پیش از شکل گیری ایران و قبل از دوره مادها و هخامنشیان بر می‌گردد، ولی نام آن در اوستا نیست. از سه هزار سال پیش از میلاد ، در آسیای میانه و آسیای غربی دو عید، رواج داشته‌ است، عید آفرینش در اوایل پاییز و عید رستاخیزی که در آغاز بهار، برگزار می‌ شده‌ است. بعدها دو عید پاییزی و بهاری به یک عید تبدیل گردیده و سر بهار جشن گرفته می‌ شده‌ است.

عید نوروز ، عید طبیعت است. عید نوروز ، آغاز بهار و موسم اعتدال طبیعت و لطافت هوا و تعدیل شب و روز و رهایی از قساوت زمستان و سردی و سیاهی شب های دیرپاست. عید نوروز عیدی است همراه با سرود پرندگان و تکبیر جنگل و تسبیح باد و رویش صحرا. پس بیایید ما نیز سرشت خداجوی خویش را که سالیان سال است در چنگال دیو شهوت و قدرت اسیر می باشد ، بیدار کنیم و سخن پیامبر خدا را همواره به یاد داشته باشیم که فرمود آن گاه که بهاران در رسید حیات پس از مرگ را بسیار به یاد آورید.

یکی از سنت های حسنه و با ارزش عید نوروز که تا روز سیزده نوروز رایج است، دید و بازدیدها است که میان فامیل و دوستان انجام می گیرد. این سنت نیکو که در کتب روایی ما به عنوان صلحه رحم نام برده شده است، همواره مورد توجه پیشوایان معصوم بوده و آن بزرگواران، پیروانشان را به این مهم بسیار سفارش می کردند. فرهنگ صله رحم ، روح را شاداب و دل و جان را از چشمه سار عواطف و محبت ها سیراب می سازد. متأسفانه نداشتن فرصت برای برخی از مردم باعث شده که نتوان به دید و بازدیدهای حضوری پرداخت. اما اکنون و با وجود تکنولوژی های چون دستگاههای هوشمند اندرویدی به راحتی می توان با دوستان و فامیل ارتباط برقرار کرد و عید نوروز را به آن ها تبریک گفت. اپلیکیشن گیف عید نوروز به همین منظور طراحی شده است.

برنامه گیف عید نوروز مجموعه ای از زیباترین گیف های تبریک عید نوروز را در خود جای داده است. امروزه و با فراگیر شدن پیام رسان های اجتماعی استفاده از گیف به شکل قابل توجهی زیاد شده است. با برنامه گیف عید نوروز می توانید در تلگرام و واتساپ گیف عید نوروز بفرستید و سال نو را به دیگران تبریک بگویید. برنامه گیف عید نوروز تعداد زیاد و متنوعی از گیف عید نوروز را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

kono fly high 其他应用

下载