گلچین آهنگ های شب یلدا

kono fly high

گلچین آهنگ های شب یلدا

Music & Audio
  • 0.00
(0 投票)

免费安装

1000

应用安装

Android 4.4+

最低版本

带广告

广告

01.12.2021

发布日期

描述:

به رسمیت شناخته شده شدن شب یلدا به 500 سال پیش از میلاد بر می گردد و تاریخ وارد شدن آن به تقویم رسمی ایرانیان باستان به زمان داریوش یکم مربوط می شود تقویمی که شامل گاه شماری مصری ها و بابلی ها است. آخرین شب پاییز که دراز ترین و تاریک ترین شب سال محسوب می شود با نام شب یلدا جایگاه ویژه ای در میان ایرانیان کسب کرده است و مردم ایران تا سپیده دم با انواع و اقسام برنامه های مفرح در کنار یکدیگر شب یلدا را به خوشی سپری می کنند تا تاریکی و سردی و اندوه غیبت خورشید روحشان را تضعیف نکرده و با آسمانی روشن به رختخواب رفته و به راحتی استراحت کنند.

جشن شب یلدا امروزه توسط ایرانیان با شب نشینی اقوام و خانواده در کنار یکدیگر برگزار می شود. بدین گونه که اعضای خانواده در شب یلدا گرد هم آمده و افراد مسن خانواده شروع به تعریف کردن قصه های کهن می کند که خوردن هندوانه ، آجیل و انار و شیرینی و میوه های مختلف از جنبه های نمادین شب یلدا می باشد. اغلب این میوه ها دانه های زیادی دارند و به نوعی جادوی سرایتی به شمار می روند که انسان ها با توسل به برکت پردانه بودن آن ها نیروی باروری را در خود نیز افزایش می دهند و هندوانه و انار را به خاطر سرخی رنگ شان نمایندگی از خورشید در شب تصور می کنند.

اپلیکیشن گلچین آهنگ های شب یلدا تولید شده تا این شب را برای شما به یاد ماندنی تر کرد. اپلیکیشن گلچین آهنگ های شب یلدا مجموعه ای از آهنگ های ویژه و مناسب شب یلدا است. اپلیکیشن گلچین آهنگ های شب یلدا با آهنگ های پر انرژی و شاد ، شب یلدا شادی را برای شما و اطرافیانتان رقم خواهد زد. اگر برای شادی و جشن شب یلدا به دنبال آهنگ های مناسب هستید ، اپلیکیشن گلچین آهنگ های شب یلدا انتخابی مناسب برای شما است. استفاده از اپلیکیشن گلچین آهنگ های شب یلدا ساده و رایگان است. تنوع آهنگ های اپلیکیشن گلچین آهنگ های شب یلدا بالا بوده ، به طرزی که برای یک شب طولانی کافی و مناسب خواهد بود. اپلیکیشن گلچین آهنگ های شب یلدا طنین شادی درازترین شب سال شما خواهد بود.

ویژگی های اپلیکیشن گلچین آهنگ های شب یلدا :

** گلچین آهنگ های شب یلدا
** پخش آسان گلچین آهنگ های شب یلدا
** کیفیت مناسب گلچین آهنگ های شب یلدا
** گلچین آهنگ های شب یلدا از خوانندگان مختلف
** حجم مناسب
** منوی پخش آسان

kono fly high 其他应用

下载