پیام تبریک ولادت حضرت علی

kono fly high

پیام تبریک ولادت حضرت علی

Events
  • 0.00
(0 投票)

免费安装

100

应用安装

Android 4.4+

最低版本

带广告

广告

06.02.2022

发布日期

描述:

پیام تبریک ولادت حضرت علی ؛ ولادت حضرت علی در سیزدهم رجب سال ۳۰ عام الفیل رخ داده است. بنا به نقل علمای شیعه و گروه زیادی از اهل سنت، ولادت حضرت علی در خانه خدا اتفاق افتاده است. این جریان از اختصاصات آن حضرت بوده و در تاریخ بشریت سابقه نداشته و بعد از آن نیز تکرار نشده است. ولادت حضرت علی در کعبه در بسیاری از منابع اهل سنت نیز ذکر شده است. شیخ آقا بزرگ تهرانی در موسوعه کتابشناسی الذریعه از کتابی با نام علی و الکعبه یاد می کند که مهدی بن محمدتقی بن ابراهیم نقوی آن را نگاشته است و با استفاده از ۲۲ کتاب از کتب علمای اهل سنت ثابت نموده است که ولادت حضرت علی در کعبه بوده است. در بعضى روايات آمده است كه فاطمه بنت اسد پس از ولادت حضرت علی نام وی را حيدر انتخاب كرده بود و چون نام آن حضرت على گذاشته شد، حيدر يكی از القاب آن حضرت گرديد. از ديگر القاب مشهور حضرت علی ، اسدالله، مرتضى، اميرالمؤمنين و اخو رسول‌الله بوده و كنيه‌ های ايشان نيز ابوالحسن و ابوتراب است.

ارسال پیام تبریک ولادت حضرت علی به وسیله اس ام اس ، استوری و شعر در بین عاشقان امام اول در سیزدهم رجب و در روز ولادت حضرت علی مرسوم است. اپلیکیشن پیام تبریک ولادت حضرت علی برنامه ای ویژه برای سالروز ولادت حضرت علی است که مجموعه ای از پیام تبریک ولادت حضرت علی را در خود جای داده است. با نصب اپلیکیشن رایگان و کاربردی پیام تبریک ولادت حضرت علی می توانید متون زیبایی که ویژه ولادت حضرت علی است را برای دیگر محبان او ارسال کنید.

اگر برای ولادت حضرت علی به دنبال پیام تبریک ولادت حضرت علی هستید ، ما اپلیکیشن پیام تبریک ولادت حضرت علی را به شما پیشنهاد می کنیم. استفاده از اپلیکیشن پیام تبریک ولادت حضرت علی آسان و لذت بخش است. با نصب اپلیکیشن پیام تبریک ولادت حضرت علی به راحتی می توانید این روز به یکدیگر تبریک بگویید.

kono fly high 其他应用

下载