عکس پروفایل شب یلدا

kono fly high

عکس پروفایل شب یلدا

Events
  • 0.00
(0 投票)

免费安装

100

应用安装

Android 4.4+

最低版本

带广告

广告

01.12.2021

发布日期

描述:

شب یلدا فرا می رسد. یلدا برگرفته از یک واژه سُریانی می باشد که به تولد و زایش معنی شده است. سریانی زبان رایج مسیحی ها بوده است که از تحقیق و بررسی در کتب تاریخی واژه نامه ها کسب شده است. واژه یلدا به طور دقیق مشخص نیست که چطور و چه زمانی به زبان فارسی ورود کرده است. این گونه از تاریخ بر آمده است که مسیحیان اولیه که در روم زندگی می کردند دچار سختی های فراوانی بودند. در همان حال عده ای از آنها تصمیم به مهاجرت به ایران می کنند و به خاطر نزدیک بودن فرهنگ ها این واژه سریانی به زبان فارسی راه پیدا می کند.

همانطور که می دانید تاریخچه و پیشینه یلدا به زمان های بسیار گذشته بر می گردد ولی مشخص نیست قدمت دقیق آن به چه زمانی تعلق دارد. بسیاری از باستان شناسان هفت هزار سال پیش را برای تاریخ شب یلدا مطرح کرده اند. ظروف سفالی دوران قبل از تاریخ را به استناد گرفته اند چرا که نقوش حیوانی ماه های ایرانی همچون عقرب و قوچ داخل این ظرف ها هک شده اند. البته ناگفته نماند نقوش کشفیات باستان شناسی و کتیبه ها نادرند ولی باستان شناسان بر این باورند که تا 7000 سال پیش نیز می توان آیین مربوط به شب یلدا را رصد کرد.

اپلیکیشن عکس پروفایل شب یلدا یک برنامه کاربردی برای استفاده در شب یلدا است. اپلیکیشن عکس پروفایل شب یلدا مجموعه ای از عکس های ویژه شب یلدا را در خود جای داده است. اگر به دنبال عکس های شب یلدا هستید ، اپلیکیشن عکس پروفایل شب یلدا به صورت رایگان در اختیار شما است. اپلیکیشن عکس پروفایل شب یلدا مجموعه ای زیبا در اختیار شما قرار داده که با استفاده از آن می توانید پروفایل شبکه های اجتماعی خود را متناسب با شب یلدا تنظیم کنید. کاربردی بودن اپلیکیشن عکس پروفایل شب یلدا به گونه ای است که می توانید عکس های شب یلدا را در حافظه داخلی تلفن خود ذخیره کرده یا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید با استفاده از منوی علاقمندی اپلیکیشن عکس پروفایل شب یلدا ، عکس های مورد علاقه خود را در لیستی جدااگانه ذخیره نمایید. هم اکنون اپلیکیشن عکس پروفایل شب یلدا را نصب کرده و به صورت یکجا به عکس های زیبای شب یلدا دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اپلیکیشن عکس پروفایل شب یلدا :

** گالری عکس پروفایل شب یلدا
** دانلود عکس پروفایل شب یلدا
** به اشتراک گذاری عکس پروفایل شب یلدا در واتساپ
** به اشتراک گذاری عکس پروفایل شب یلدا در تلگرام
** به اشتراک گذاری عکس پروفایل شب یلدا در اینستاگرام
** به اشتراک گذاری عکس پروفایل شب یلدا در وضعیت واتساپ
** به اشتراک گذاری عکس پروفایل شب یلدا در استوری اینستاگرام
** منوی علاقمندی
** حجم مناسب
** طراحی کاربرپسند

kono fly high 其他应用

下载