شکرگزاری روزانه صوتی

kono fly high

شکرگزاری روزانه صوتی

Lifestyle
  • 0.00
(0 投票)

免费安装

500

应用安装

Android 4.4+

最低版本

带广告

广告

17.11.2021

发布日期

描述:

شکرگزاری یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد احساس خوب در شماست. هر چقدر بیشتر بابت نعمت ها و داشته هایتان شکرگزار باشید خداوند نعمت های زیادی را وارد زندگی تان خواهد کرد. در اپلیکیشن شکرگزاری روزانه صوتی به این مورد پرداخته شده تا با استفاده از قانون شکرگزاری روزانه ، نعمت های فراوان را جذب زندگی تان کنید و به تمام خواسته‌ ها و آرزوهایتان دست پیدا کنید.

شکرگزاری قوی ترین ارتعاش به جهان هستی است. هر چقدر بیشتر بابت نعمت هایتان شکرگزار خداوند باشید نعمت های بیشتری را وارد زندگی تان خواهد کرد. از شما می‌ خواهیم که اپلیکیشن شکرگزاری روزانه صوتی را دانلود کرده و شکرگزاری 28 روزه آن را انجام بدهید. اگر تمام تکنیک هایی که در اپلیکیشن شکرگزاری روزانه صوتی به شما آموزش داده می شود را عملی کنید مطمئن باشید نتایج فوق‌ العاده خواهید گرفت و نعمت های فراوانی وارد زندگی تان خواهد شد. پس همراه ما باشید تا در اپلیکیشن شکرگزاری روزانه صوتی به صورت کامل با این قانون آشنا شوید که اصلا شکرگزاری روزانه چیست و چه رابطه ای با قانون جذب دارد و چه چیزی باعث می شود که با استفاده از شکرگزاری روزانه می‌ توانید به خواسته‌ ها و آرزوهایتان برسید. پس همراه اپلیکیشن شکرگزاری روزانه صوتی باشید تا به صورت کامل شما را با این قانون ارزشمند آشنا کنیم.

شکرگزاری روزانه یکی از روش‌ های مثبت‌ اندیشی است که با توجه کردن به نعمت ها و خواسته هایتان و سپاسگزاری از خداوند ارتعاش قوی تری به کائنات و جهان هستی ارسال می کنید. ارتعاش شکرگزاری روزانه نسبت به بقیه ارتعاشات بسیار قوی تر است. وقتی بابت چیزی شکرگزار باشید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت می کنند خواسته و یا ناخواسته را بیشتر وارد زندگی تان خواهند کرد.

وقتی بابت نعمت هایی که خداوند به شما داده است شکرگزار باشید در حال توجه کردن به نعمت هایتان هستید و خداوند آن نعمت ها را بیشتر وارد زندگی تان خواهد کرد. وقتی بابت خواسته‌ ها و آرزوهایتان شکرگزار هستید در حال توجه کردن به خواسته ها و آرزوهای تان هستید. دلیل اینکه هر چه قدر از قانون شکرگزاری روزانه استفاده میکنیم و بابت نعمت ها و خواسته هایمان خدا را شکر می کنیم به این دلیل است که داریم با احساس بسیار خوبی به خواسته ها و آرزوهایمان و یا حتی نعمت های مان توجه می‌کنیم. هم اکنون اپلیکیشن شکرگزاری روزانه صوتی را دانلود کرده و به شکرگزاری روزانه بپردازید.

kono fly high 其他应用

下载