راهنمای استفاده از تلوبیون

kono fly high

راهنمای استفاده از تلوبیون

Education
  • 0.00
(0 投票)

免费安装

1000

应用安装

Android 4.4+

最低版本

带广告

广告

28.10.2021

发布日期

描述:

این روزها دنیای فیلم ، سریال ، مستند ، برنامه‌ های نمایشی و در کل هر آنچه که صنعت سرگرمی را تشکیل می‌ دهد ، به تسخیر اپلیکیشن هایی مانند تلوبیون درآمده است. با استفاده از تلوبیون دیگر شما نیستید که باید خودتان را با زمان پخش برنامه‌ ها تطبیق بدهید ، بلکه همه‌ چیز در اختیار خودتان است. با استفاده از تلوبیون می‌ توانید برنامه یا مجموعه نمایشی مورد علاقه‌ تان را هر زمان و هر چند بار که می‌خواهید تماشا کنید. این از مهم‌ ترین تفاوت‌ های میان شکل سنتی تلویزیون با شکل جدید آن یعنی تلوبیون است.

با این حال تلوبیون که در قالب سایت و اپلیکیشن فعالیت می‌ کند تمرکزش را به طور کامل روی برنامه‌ های تلویزیونی و نه تولیدات دیگر گذشته است. در واقع تلوبیون خودش را نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌ های صدا و سیمای ایران می‌ داند و مخاطبانش را از همین راه جذب کرده است. مخاطبانی که در وهله اول بینندگان برنامه‌ ها و مجموعه‌ های تلویزیونی هستند و در زمان‌ هایی که تماشای یک قسمت از مجموعه مورد علاقه‌ شان را از دست می‌ دهند یا امکان دسترسی به آنتن و تلویزیون ندارند ، از طریق تلوبیون به صورت آنلاین به تماشای شبکه مورد نظرشان می‌ نشینند.

آیا از کاربران وبسایت یا اپلیکیشن تلوبیون هستید؟ آیا می دانید اپلیکیشن تلوبیون چگونه قابل نصب است؟ می دانید چطور در تلوبیون ثبت‌ نام کنید؟ ما در اپلیکیشن راهنمای استفاده از تلوبیون به این سوال های مهم و کلیدی پاسخ داده ایم. در اپلیکیشن راهنمای استفاده از تلوبیون همچنین به سوالهایی چون تلوبیون چه بخش‌هایی دارد؟ تلوبیون امکان دانلود هم دارد؟ نیز پرداخته ایم. در نتیجه شما با نصب اپلیکیشن کاربردی راهنمای استفاده از تلوبیون می توانید با بخش ها و امکانات مختلف تلوبیون آشنا شده و به یک کاربر حرفه ای تلوبیون تبدیل شوید.

دیگر ویژگی های اپلیکیشن راهنمای استفاده از تلوبیون :

** طراحی کاربردی
** قابلیت به اشتراک گذاری مطالب
** منوی علاقمندی ها
** تنظیمات پیشرفته
** معرفی آرشیو تلوبیون
** معرفی جستجو در تلوبیون
** معرفی پخش زنده تلوبیون

kono fly high 其他应用

下载