توکن ارز دیجیتال - ایردراپ

kono fly high

توکن ارز دیجیتال - ایردراپ

Business
  • 0.00
(0 投票)

免费安装

500

应用安装

Android 4.4+

最低版本

带广告

广告

15.10.2021

发布日期

描述:

آیا می دانید ایردراپ (Airdrop) چیست؟ در دنیای رمز ارزها ترفند بازاریابی منحصر به‌ فردی وجود دارد که در آن تعدادی سکه یا توکن با هدف آگاهی‌ بخشی به کاربران پیرامون یک ارز مجازی جدید به کیف‌ پول‌های رمز ارزی آن‌ ها ارسال می‌ شود؛ به این ترفند ، ایردراپ می‌ گویند. در واقع در این روش ، مقادیر ناچیزی از یک ارز مجازی جدید به کیف‌ پول‌ های کاربران فعال حوزه بلاک‌ چین ارسال می‌ شود. این مقادیر اهدایی معمولاً به‌ صورت رایگان یا در ازای مشارکت در تبلیغات یک رمز ارز و با انجام کارهایی همچون بازنشر مطالب سازندگان رمز ارز به کاربران تعلق می‌ گیرد. دریافت‌ کننده توکن‌ های اهدایی ایردراپ ، در برخی موارد باید مقادیر اندکی از همان توکن‌ ها را پیش‌ تر در کیف‌ پول خود داشته باشد. در برخی موارد دیگر هم کاربران برای دریافت توکن‌ های اهدایی ، باید کارهای خاصی را انجام بدهند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به بازنشر محتوای تبلیغاتی ، نگارش یادداشت وبلاگی یا برقراری ارتباط با توسعه‌ دهندگان آن توکن اشاره کرد. ایردراپ را می‌توان نخستین فاز یک کارزار تبلیغاتی گسترده‌تر قلمداد کرد. هدف دوم از اجرای ایردراپ هم، ساختن یک جامعه کاربری برپایه یک پروژه یا توکن جدید است.

یکی از متداول‌ ترین شیوه‌ های وقوع احتمالی ایردراپ ، انشعاب سخت یا هارد فورک رمز ارزهای اصلی است. فارغ از انشعاب‌ های سخت ، می‌ توان به روش‌های مختلف ، ردپای ایردراپ‌ های رایگان را پیدا کرد. ما در اپلیکیشن توکن ارز دیجیتال ایردراپ به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می‌توان ایردراپ رایگان دریافت کرد. در واقع اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال دریافت ایردراپ رایگان هستید ، می توانید اپلیکیشن توکن ارز دیجیتال ایردراپ را نصب کرده و از آموزش های رایگان آن در این مورد بهره ببرید.

برای دریافت توکن ارز دیجیتال ایردراپ به یک کیف پول احتیاج دارید. ما در اپلیکیشن توکن ارز دیجیتال ایردراپ راهنمایی های لازم برای تهیه و نصب یک کیف پول به شما آموزش داده ایم. در اپلیکیشن توکن ارز دیجیتال ایردراپ همچنین با نحوه به‌دست آوردن بهترین ایردراپ خواهید خواند. در اپلیکیشن توکن ارز دیجیتال ایردراپ به منابع دریافت ایردراپ‌ها نیز اشاره کرده ایم.

پیش از آنکه در دنیای هیجان‌ انگیز ایردراپ‌ ها قدم بگذارید ، باید حسابی حواستان باشد که در دام کلاهبرداران نیفتید. اپلیکیشن توکن ارز دیجیتال ایردراپ برخی از روش‌ های کلاهبرداری رایج در ایردراپ‌ ها را برای شما تشریح کرده و می گوید که چگونه می‌ توانید از افتادن در دام آن‌ ها پرهیز کنید. همچنین برای آشنایی با ایردراپ‌ پامپ و دامپ ، ایردراپ‌ های تخلیه اطلاعاتی و ایردراپ واقعی و ایردراپ جعلی می توانید از مطالب جامع و آموزشی اپلیکیشن توکن ارز دیجیتال ایردراپ استفاده کنید.

ویژگی های اپلیکیشن توکن ارز دیجیتال ایردراپ :

** طراحی کاربردی
** کاربری آسان
** قابلیت به اشتراک گذاری مطالب
** تنظیمات پیشرفته
** جستجو در مطالب
** منوی علاقمندی

kono fly high 其他应用

下载