تخم مرغ رنگی عید نوروز

kono fly high

تخم مرغ رنگی عید نوروز

Education
  • 0.00
(0 投票)

免费安装

10

应用安装

Android 4.4+

最低版本

带广告

广告

27.02.2022

发布日期

描述:

تخم مرغ رنگی عید نوروز ؛ همه ایرانیان از دیر باز هنگام تحویل سال و شروع سال نو بر سر سفره هفت سین عید نوروزشان تخم مرغ رنگی زیبایی می گذارند که نشان از باروری و رشد و زایش خوبیهاست و سمبل شکوفایی و نمو در سال جدیدی است که می خواهند پر بار تر از سال قبل آغاز کنند و خاطره خوش این سفره رنگی را در کنار سفره های هفت سین سال های گذشته بچینند. تخم مرغ رنگی عید نوروز معمولاً یک تخم مرغ طبیعی و گاه مصنوعی است که آن را با روش های گوناگون تزئین می‌کنند و در جشن‌ هایی مانند نوروز و عید پاک استفاده می‌ شود. تخم مرغ رنگی عید نوروز اغلب هنگام نوروز و در سفره هفت سین برای زیبایی به کار می رود. برای رنگ آمیزی تخم مرغ رنگی عید نوروز از مواد طبیعی مانند لبو، پوست انار، زرد چوبه و یا رنگهای شیمیایی استفاده می کنند.

انواع سفید و رنگین تخم مرغ رنگی عید نوروز باید زینت بخش خوان نوروزی باشد. چون تخم و تخمه نمادی از نطفه و نژاد است و در روز جشن تولد آدمیان تخم مرغ رنگی عید نوروز تمثیلی از نطفه باروری است كه بزودی باید جان بگیرد تا زایش كیهانی انجام پذیرد. پوست تخم مرغ خود نمادی از آسمان و طاق كیهان است. میترا نیز بنابر اسطوره از تخم كیهانی بوجود آمد. در روستاها رسم بر این است كه یكی از تخم مرغ رنگی عید نوروز را بر روی آیینه می گذارند و اعتقاد دارند كه در هنگام تحویل سال وقتی كه گاو آسمانی كره زمین را شاخی به شاخ دیگر خود می افكند ، تخم مرغ رنگی عید نوروز بر روی آیینه خواهد جنبید.

ما در همین راستا و در قالب یک برنامه اندرویدی ویدیوهای آموزشی برای درست کردن تخم مرغ رنگی عید نوروز را در اختیار شما قرار داده ایم. با استفاده از این اپلیکیشن رایگان می توانید از ایده های مختلفی برای تخم مرغ رنگی عید نوروز امسال استفاده کنید. هم اکنون این برنامه را نصب کرده و برای سفره هفت سین خود تخم مرغ رنگی عید نوروز زیبا بسازید. این برنامه کاربردی به شما کمک می کند تا امسال تخم مرغ رنگی عید نوروز متفاوتی در سفره هفت سین خود داشته باشید.

kono fly high 其他应用

下载