گلچین آهنگ غمگین پاییزی

Hassan Shaasha

گلچین آهنگ غمگین پاییزی

Music & Audio
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

1000

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

04.10.2021

リリース日

説明:

اکثر ما با فرا رسیدن فصل پاییز دچار افسردگی و اندوه می شویم. افراد غمگین در این فصل ، معمولا به تنهایی خود پناه میبرند و در خلوت خود به آهنگ های غمگین گوش می دهند. شما در فصل پاییز به کدام آهنگ ها گوش می دهید؟ آیا برای فصل پاییز به دنبال آهنگ های غمگین هستید؟ اپلیکیشن گلچین آهنگ غمگین پاییزی نیاز شما را برآورده کرده و در فصل پاییز همراه شما خواهد بود.

اپلیکیشن گلچین آهنگ غمگین پاییزی مجموعه ای از زیباترین آهنگ های غمگین مناسب برای فصل پاییز است. با نصب رایگان اپلیکیشن گلچین آهنگ غمگین پاییزی به صورت یکجا به گلچینی از آهنگ های غمگین از خواننده های مختلف و پرطرفدار دسترسی خواهید داشت. اپلیکیشن گلچین آهنگ غمگین پاییزی همراه لحظه های تنهایی شما در فصل پاییز خواهد بود.

اپلیکیشن گلچین آهنگ غمگین پاییزی با طراحی کاربردی ضمن پربار بودن محتوا ، از حجم مناسبی برخوردار است. اپلیکیشن گلچین آهنگ غمگین پاییزی دارای منوی علاقمندی است تا بتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را در لیست علاقمندی های اپلیکیشن قرار دهید. اپلیکیشن گلچین آهنگ غمگین پاییزی همچنین دارای ابزار کنترلی پخش ساده است که کاربری برنامه را آسان می کند. با نصب اپلیکیشن گلچین آهنگ غمگین پاییزی ، فصل پاییز امسال را به یاد ماندنی کنید. اپلیکیشن گلچین آهنگ غمگین پاییزی با آهنگ های زیبا ، خاطره های به یاد ماندنی از پاییز امسال را برای شما رقم خواهد زد.

ویژگی های اپلیکیشن گلچین آهنگ غمگین پاییزی :

** گلچین آهنگ غمگین پاییزی
** منوی علاقمندی
** کاربری آسان
** حجم مناسب

Hassan Shaasha 他のアプリ

ダウンロード