کلیات مفاتیح الجنان ( ادعیه , سوره ها ، زیارات )‎

Aicha Bari

کلیات مفاتیح الجنان ( ادعیه , سوره ها ، زیارات )‎

Books & Reference
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

10000

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

11.07.2021

リリース日

説明:

کلیات مفاتیح الجنان ( ادعیه , سوره ها ، زیارات )‎
برنامه مفاتیح الجنان با معنی‎ بر گرفته از کتاب مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی می باشد. این مفاتیح با ترجمه فصیح و روان حجت السلام شیخ حسین انصاریان مفاتیح کامل‎ مزین شده است. سعی گروه مفاتیح الجنان با معنی‎ بر این است که بتواند مفاتیح کامل‎ سریع و در عین حال کاربردی بدون امکانات درون برنامه ای مفاتیح الجنان فارسی کامل شیخ عباس قمی اضافه بسازد تا کمکی کوچک برای به همراه داشتن کلیات مفاتیح برای همگان فراهم شود. مفاتیح الجنان کامل با ترجمه فارسی قابل اجرا روی گوشی ها.

گروه مفاتیح الجنان فارسی کامل شیخ عباس قمی را از دعای خیرتان محروم نفرمایید.

از قابلیت های برنامه مفاتیح الجنان (کامل) میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:
مفاتیح کامل شیخ عباس قمی مزین به ترجمه شیخ حسین انصاریان
جستجوی پیشرفته در کلیه مفاتیح الجنان با معنی‎
امکان تغییر سایز مفاتیح الجنان فارسی کامل شیخ عباس قمی، ترجمه و توضیحات به تفکیک امکان پذیر است.
حالت شب برای مفاتیح کامل‎

مفاتیح الجنان با معنی‎ برای شما عزیزان. مفاتیح الجنان (کامل) رانصب کنید و لذت ببرید. مفاتیح الجنان فارسی کامل شیخ عباس قمی لازم در هر موبایل.
مفاتیح الجنان (کامل) مجموعه‌ای از دعاها زیارات، اعمال مخصوصه مفاتیح کامل‎ است که از طرف پیامبر اسلام و ائمه شیعیان صادر شده و توسط شیخ عباس قمی جمع‌آوری شده‌است. شیخ عباسی قمی مفاتیح کامل‎ را به فاطمۀ زهرا تقدیم نمود.
مفاتیح الجنان با معنی‎، با دقت احاطه‌ای که مؤلف آن بر مفاتیح الجنان کامل با ترجمه فارسی و کتب دعا داشته، از معتبرترین مفاتیح الجنان فارسی کامل شیخ عباس قمی گردآوری شده‌است. در مدت کوتاهی، این کتاب همه‌گیر شده و در تمام منازل، مساجد و مفاتیح الجنان فارسی کامل شیخ عباس قمی وجود دارد. مفاتیح الجنان کامل با ترجمه فارسی بسیار خوب است.

با نصب برنامه مفاتیح الجنان (کامل) ، مجموعه دعاها و ذکرها و زیارات مفاتیح الجنان را همیشه روی گوشی خود به همراه خواهید داشت.

ویژگی های برنامه مفاتیح الجنان (کامل) :
مفاتیح الجنان با معنی‎ آفلاین
طراحی کاربردی مفاتیح کامل‎
دسته بندی کاربردی
بزرگنمایی و کوچکنمایی متن
** منوی علاقمندی
** گزینه اشتراک گذاری

کتاب کامل مفاتیح الجنان. مفاتیح الجنان کامل با ترجمه فارسی همراه همیشگی شما. مفاتیح الجنان کامل با ترجمه فارسی را به روزرسانی کنید.

مفاتیح الجنان با معنی‎ مجموعه‌ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها است که از طرف پیامبر اسلام و ائمه شیعیان صادر شده و توسط شیخ عباس قمی جمع‌آوری و تدوین شده‌است. شیخ عباسی قمی این کتاب را به فاطمۀ زهرا تقدیم نمود.

مفاتیح الجنان فارسی کامل شیخ عباس قمی، بعدها ملحقاتی توسط نویسنده به آن اضافه شده‌است. مجموعه مفاتیح الجنان با معنی‎ توسط دانشمندان بزرگی، بارها و بارها ترجمه مفاتیح کامل‎ شده‌است. لکن مشهورترین ترجمه‌ها از استاد و علامه شیخ عباس مصباح زاده می‌باشد. شیخ عباس قمی، ملحقاتی به مفاتیح الجنان کامل با ترجمه فارسی، بعدها اضافه کرده که در بعضی از نسخ مفاتیح، به صورت «ملحقات مفاتیح الجنان با معنی‎» به چشم می‌خورد. یک مفاتیح کامل‎ را دارید. مفاتیح الجنان فارسی کامل شیخ عباس قمی در دسترس شما.

امکانات برنامه مفاتیح الجنان (کامل):
* نشانه گذاری مطالب مورد علاقه مفاتیح کامل‎
* لیست تمامی دعا ها
* دعا های معتبر اسلامی
* اعمال روز و شب
* زیارات (زیارت ها)
* نمازهای مستحب
* سوره های خاص
* ادعیه و ملحقات
* اعمال سال مفاتیح الجنان (کامل)
* ادعیه و عوذات آلام و اسقام
* ادعیه منتخب از کافی
* خواص برخی از سوره ها و آیات
* آدات اموات و ادعیه متعلق به آن
...

کتاب کامل مفاتیح الجنان با معنی‎ و دعای آن
مفاتیح الجنان (کامل) مجموعه‌ای از اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها است که از طرف مفاتیح الجنان فارسی کامل شیخ عباس قمی نوشته شده. مفاتیح الجنان (کامل) توسط شیخ عباس قمی جمع‌آوری شده‌است. شیخ عباسی قمی مفاتیح الجنان (کامل) را به فاطمۀ زهرا تقدیم نمود. مفاتیح کامل‎ را نصب گذارید. به مفاتیح الجنان فارسی کامل شیخ عباس قمی امتیاز دهید.
مفاتیح الجنان کامل با ترجمه فارسی را نظر دهید.

Aicha Bari 他のアプリ

ダウンロード