کتاب مرجع کامل بیماری ها و راه درمان - دکتر سلام‎

Aicha Bari

کتاب مرجع کامل بیماری ها و راه درمان - دکتر سلام‎

Books & Reference
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

10000

アプリのインストール

Android 5.0+

最小バージョン

広告付き

広告

25.05.2021

リリース日

説明:

کتاب مرجع کامل بیماری ها و راه درمان - دکتر سلام‎

معرفی علائم بیماری ها علل پیشگیری تشخیص روش های درمان خانگی بیماری ها همه و همه در نزم افزار داروشناسی کتاب مرجع کامل بیماری ها و راه درمان - دکتر سلام‎. مرجع کامل انواع دارو ها‎ در اختیار شماست.
بیماری به ناهنجاری در بدن یا روان می‌گویند که به علت ناراحتی، اختلال عملکرد یا تنش دربیمار یا سایر افراد مرتبط با او ایجاد می‌گردد. البته با داروخانه همراه باید میان بیماری و سایر حالت‌ها پزشکی مانند خستگی، ضعف، کسالت و اندوه تفاوت گذاشت. عامل ایجاد بیماری می‌تواند بیرونی مانند باکتری، انگل، تغذیه ناکافی و… یا درونی مانند پرکاری تیروئید، دیابت و … باشد. همچنین بیماری می‌تواند مادرزادی مانند سندرم ترنر یا لب شکری یا ژنتیکی مانند آلبینیسم باشد. بیماری تند یا کهنه، واگیر دار یا ناواگیر نیز می‌تواند باشد. داروشناسی پدیده ای است که به ما کمک میکند.
در این برنامه شما با انواع بیماری ها بر اساس حروف الفبای داروشناسی آشنا میشوید.
بعلاوه شما با علت، علائم شایع، راه های پیشگیری، عوارض و درمان بیماری ها آشنا خواهید شد. و یک مرجع کامل انواع دارو ها‎ را دارید.


يکي از عوامل مرگ و مير انسان ها همواره ابتلا به بيماري و عدم داروشناسی ميباشد.،هر چند که در قرن اخير و به خصوص در کشور ما اين عوامل با داروخانه همراه قابل پيشگيري و درمان ميباشند ،ولي باز هم در برخي مواق به دليل دير مراجعه کردن به پزشک ،و پيشروي بيماري ،اين عامل کم و بيش قرباني ميگيرد. مرجع کامل انواع دارو ها‎ را از دست ندهید. داروخانه کامل فارسی آفلاین را همین حالا بریزید.
ما براي زندگي هر چه سالم تر شما مردم مجموعه اي کامل از انواع بيماري ها و داروشناسی را دسته بندي و به صورت يک نرم افزار چند رسانه اي مرجع کامل انواع دارو ها‎ دراوردهايم تا شما بتوانيد با نشانه هاي اوليه هر بيماري آشنا شده و از پيشروي آن جلو گيري کنيد.
ما در مجموعه مرجع کامل انواع دارو ها‎ به بيش از 800بيماري اشاره و شرحي کامل بر عوارض ،نشانه ها ،ور راه هاي پيشگيري و درمان ارائه داده ايم. دارو شناسی کامل فارسی را نصب و لذت ببرید. با داروخانه کامل فارسی آفلاین نگران بیماری نباشید.
بیماری و آزمایشات پزشکی مناسب برای همه سنین.



ویژگی های برنامه کتاب مرجع کامل بیماری ها و راه درمان - دکتر سلام‎ :
دارای کاربری آسان داروشناسی
میحطی زیبا از مرجع کامل انواع دارو ها‎
دارای فونت مناسب دارو شناسی کامل فارسی
مطالعه راحت داروخانه همراه
ترتیب بیماری ها در داروخانه همراه براساس حروف الفبا
آسانی جستجو کردن مطالب بیماری و آزمایشات پزشکی
دارای قابلیت جستجو دارو شناسی کامل فارسی
سرچ مطالب و عناوین بیماری و آزمایشات پزشکی
دارای لیستی جامع از انواع بیماری ها و راه های درمانی بیماری و آزمایشات پزشکی
داروشناسی رایگان برای سیستم عامل اندروید

خیلی از بیماری هایی که امروزه مردم با ان ها دست و گنجه نرم می کنند به دلیل عدم و شناخت و آگاهی عامه مردم از جزییات سلامت مرجع کامل انواع دارو ها‎ است.

مطالعه محتوای برنامه نباید باعث شود که کاربر دارویی را به صورت خودسرانه و بدون تجویز پزشک مصرف نماید این اپلیکیشن فقط جهت اطلاعات دارویی کاربرد دارد

داروخانه کامل فارسی آفلاین را نصب کنید.

اطلاعات جامع دارو و درمان جعبه پزشکی همراه است. نگران دارو شناسی کامل فارسی نباشید.
اطلاعات دارو و پزشکی خود را با دانلود برنامه مرجع کامل انواع دارو ها‎ بالا ببرید
این اپلیکیشن برنامه ای است برای افزایش اطلاعات عمومی پزشکی و دارو و درمان . شما می توانید با مطالعه مطالب ان اطلاعات خود را افزایش دهید . ما تلاش کرده ایم در برنامه دارو شناسی کامل فارسی اطاعات پایه ای را برای بالا بردن سطح سواد داروشناسی عموی در جهت افزایش سلامت جامعه به شما اموزش دهیم. داروخانه همراه همراه همیشگی شما. بیماری و آزمایشات پزشکی را به این برنامه بسپارید.
برنامه دارو شناسی کامل فارسی در واقع لیست کاملی از داروشناسی است. همچنین کسانی که تمایلی به داروهای شیمیایی ندارند مجموعه کاملی از داروشناسی را می توانند در این برنامه پیدا کنند. مرجع کامل انواع دارو ها‎ برای شما.
داروخانه کامل فارسی آفلاین همیشه و همه جا همراه شماست. درنگ نکنید برای نصب داروخانه همراه. با برنامه بیماری و آزمایشات پزشکی دیگر نگران شناخت انواع بیماری و آزمایشات پزشکی نباشید.

Aicha Bari 他のアプリ

ダウンロード