پیام شهادت امام حسن عسکری

Hassan Shaasha

پیام شهادت امام حسن عسکری

Events
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

100

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

10.10.2021

リリース日

説明:

امام حسن عسکری یازدهمین امام شیعیان اثنا عشری است که به مدت ۶ سال امامت شیعیان را بر عهده داشت. امام حسن عسکری فرزند امام هادی و پدر امام زمان است. مشهورترین لقب وی ، عسکری است که به اقامت اجباری‌ اش در سامرا اشاره دارد. امام حسن عسکری در سامرا تحت مراقبت حکومت قرار داشت و برای فعالیت‌ های خود با محدودیت روبرو بود. امام حسن عسکری از طریق نمایندگان خود و نیز از راه نامه‌ نگاری با شیعیان ارتباط داشت. عثمان بن سعید ، نخستین نایب خاص امام زمان ، از نمایندگان خاص امام حسن عسکری نیز به شمار می‌ رفت.

امام حسن عسکری در ۸ ربیع‌ الاول سال ۲۶۰ ، در ۲۸ سالگی در سامرا به شهادت رسید و در کنار مرقد پدرش دفن شد. مدفن آن دو به حرم عسکریین مشهور است و از زیارتگاه‌ های شیعیان در عراق به شمار می‌ آید. در مورد چگونگی و تاریخ شهادت امام حسن عسکری نیز روایت های متعددی وجود دارد. گزارش‌ هایی درباره شهادت امام حسن عسکری در ماه‌ های ربیع الثانی و جمادی الاولی وجود دارد. بعضی از روایات شهادت امام حسن عسکری را بنا به بیماری می دانند و برخی دیگر شهادت امام حسن عسکری را به دلیل مسمومیت ذکر کرده اند. نقل شده است پس از شهادت امام حسن عسکری ، بازارها تعطیل شد و بنی‌ هاشم، بزرگان ، رجال سیاسی و مردم در تشییع پیکر امام حسن عسکری شرکت کردند.

اپلیکیشن پیش روی شما که کاملا رایگان است ، شامل پیام شهادت امام حسن عسکری است. در این اپلیکیشن سعی شده تا بهترین پیام شهادت امام حسن عسکری گلچین شود. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید پیام شهادت امام حسن عسکری را از طرق مختلف با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با اپلیکیشن پیام شهادت امام حسن عسکری می توانید از این پیام ها در استوری اینستاگرام استفاده کنید یا پیام شهادت امام حسن عسکری را به گروه های واتساپ و تلگرام ارسال کنید.

ویژگی های اپلیکیشن پیام شهادت امام حسن عسکری :

** گلچین پیام شهادت امام حسن عسکری
** به اشتراک گذاری پیام شهادت امام حسن عسکری در استوری اینستاگرام
** به اشتراک گذاری پیام شهادت امام حسن عسکری در واتساپ
** به اشتراک گذاری پیام شهادت امام حسن عسکری در تلگرام
** منوی علاقمندی
** موتور جستجو

Hassan Shaasha 他のアプリ

ダウンロード