پیامک تبریک روز جوان

take me to judesa

پیامک تبریک روز جوان

Events
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

10

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

08.03.2022

リリース日

説明:

پیامک تبریک روز جوان ؛ علی اکبر فرزند بزرگ امام حسین شبیه ترین مردم به پیامبر در خلقت و اخلاق و گفتار بود. شجاعت، دلاوری، بصیرت دینی و سیاسی او، در سفر کربلا به ویژه در روز عاشورا تجلی کرد. در کربلا حدود 25 سال داشت. اولین شهید عاشورا از بنی هاشم بود. پایین پدر بزرگوارش دفن شده و به این خاطر ضریح امام شش گوشه است. علی اکبر فرزند بزرگ امام حسین در 11 شعبان سال 33 هجری قمری در مدینه دیده به جهان گشود. مادر بزرگوار وی لیلا دختر ابی مره است . لیلا برای امام حسین پسری آورد شبیه ترین کس به رسول خدا ، رویش روی رسول ، گفتگویش گفتگوی رسول خدا ، هر کسی که آرزوی دیدار رسول خدا را داشت بر چهره پسر لیلا می نگریست.

حضرت علی اکبر در کربلا حدود 25 سال داشت. برخی راویان سن وی را 18 سال و 20 سال هم گفته اند. حضرت علی اکبر اولین شهید عاشورا از بنی هاشم بود. يكى از بارزترين نمونه‌ هاى كمال و اسوه‌ هاى پاكى و مردانگى ، حضرت على اكبر شهيد بزرگ حماسه عاشورا و فرزند با فضيلت سيدالشهدا است. سزاوار است كه از رهگذر آشنايى با شخصيت و ويژگى‌ هاى اين جوان برومند و رشيد و با صلابت، از او درس جوان‌ مردى و مقاومت و ايمان و ادب بياموزيم و نسلى را تربيت كنيم كه پوياى راه نورانى آن شهيد باشد.

در ایران روز جوان مقارن با تولد این حضرت بزرگوار بوده و گرامی داشته می شود. یکی از روش های همیشگی گرامیداشت چنین روزهایی ، استفاده از پیامک تبریک است. برای این روز نیز می توانید با استفاده از اپلیکیشن پیامک تبریک روز جوان ، این روز را به جوانان و اطرافیان خود تبریک بگویید. این برنامه لیستی از زیباترین پیامک تبریک روز جوان را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن ها را خوانده و برای دیگران بفرستید. همچنین با استفاده از قابلیت جستجوی این برنامه می توانید کلمه مورد نظر را جستجو کرده و پیامک تبریک روز جوان خود را انتخاب کنید. همچنین با استفاده از منوی علاقمندی ها می توانید پیامک تبریک روز جوان مورد علاقه خود را ذخیره کنید. اگر به دنبال پیامک تبریک روز جوان هستید ، این اپلیکیشن یک انتخاب مناسب برای شما است.

ویژگی های اپلیکیشن پیامک تبریک روز جوان :

** مجموعه زیبا از پیامک تبریک روز جوان
** جستجوی پیامک تبریک روز جوان
** به اشتراک گذاری پیامک تبریک روز جوان
** منوی علاقمندی
** طراحی کاربردی

take me to judesa 他のアプリ

ダウンロード