شب قدر: پیامک شب قدر

jupisn grok tos

شب قدر: پیامک شب قدر

イベント
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

100

アプリのインストール

Android 4.1+

最小バージョン

広告付き

広告

31.03.2022

リリース日

説明:

شب قدر: پیامک شب قدر
پیامک های تسلیت شب قدر را نصب کنید و لذت ببرید. Sms تسلیت شب قدر در این روزها کاربرد دارد. شب قدر: پیامک شب قدر مناسب این حال و هواست. شب قدر: پیامک شب قدر را همین حالا نصب کن.
در این برنامه گلچین از پیامک های تسلیت شب قدر را آماده کرده ایم. شب قدر یا لَیلَةُ القَدر شب نزول قرآن و مقدّر شدن امور یک‌ساله انسان‌هاست. قرآن در سوره‌های قدر و دخان از این شب سخن گفته است. در قرآن و روایات ارزش شب قدر بیش از هزار ماه دانسته شده است. این شب بافضیلت‌ترین شبِ سال و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است و در آن، فرشتگان به زمین می‌آیند و بنابر برخی از احادیث شیعه، مقدرات سال آینده بندگان را بر امام عرضه می‌کنند.شب قدر در باور اسلامی شبی است که اولین آیات قرآن بر پیامبر اسلام محمد نازل شد. اگر شما هم در شب های قدر به راز و نیاز پرداخته و این شب ها را گرامی می دارید برنامه پیامک های تسلیت شب قدر را نصب کنید. بااین اپلیکیشن پیامک های تسلیت شب قدر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. از ویژگی های اپلیکیشن پیامک های تسلیت شب قدر می توان به قابلیت به اشتراک گذاری پیام ها اشاره کرد. مجموعه ای از بهترین پیامک های تسلیت شب قدر را در این برنامه ببینید. در پیامک های تسلیت شب قدر منوی علاقمندی نیز وجود دارد. شب قدر از ایام مهم ماه رمضان است که قرآن در آن نازل شده است. شب های قدر همچنین با شهادت امام علی همراه است که عزاداری هایی به این خاطر برگزار می شود. اپلیکیشن پیامک های تسلیت شب قدر یک برنامه اختصاصی برای گرامیداشت شب های قدر و عزاداری برای امیر المومنین است. پیامک های تسلیت شب قدر با یک طراحی کاربردی در اختیار شما است تا بتوانید نوحه شب های قدر را دانلود و گوش کنید. در برنامه دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) سعی شده است تا بهترین نوحه و مداحی گردآوری شود. با اپلیکیشن پیامک های تسلیت شب قدر به استقبال شب های قدر بروید. برنامه Sms تسلیت شب قدر ماه رمضان امسال در کنار شما است تا در این شرایط بتوانید در خانه مانده و این شب ها را گرامی بدارید. برنامه Sms تسلیت شب قدر هم اکنون به صورت رایگان در اختیار شما علاقمندان است Sms تسلیت شب قدر را با حجم مناسب دانلود کنید. Sms تسلیت شب قدر دارای طراحی کاربردی است. شب قدر: پیامک شب قدر را آفلاین نیز می توانید استفاده کنید. تمامی سنین می توانند از شب قدر: پیامک شب قدر استفاده کنند.
ایا دنبال Sms تسلیت شب قدر هستید؟
Sms تسلیت شب قدر را نیافته اید؟
میخواهید Sms تسلیت شب قدر را برای دوستان خود بفرستید؟
Sms تسلیت شب قدر را در یک برنامه میخواهید؟
ایا میخواهید Sms تسلیت شب قدر را داشته باشید؟
ایا میخواهید بهترین اپ شب قدر: پیامک شب قدر را داشته باشید؟
برنامه شب قدر: پیامک شب قدر برنامه ای مناسب برای شما است. میتوانید با شب قدر: پیامک شب قدر همراه شوید . برنامه شب قدر: پیامک شب قدر برای شما روزه داران اماده شده است تا از فضایل این ماه غافل نمانید. برنامه شب قدر: پیامک شب قدر با محیط کاربری زیبا و ساده برای شما ایجاد شده است. لطفا شب قدر: پیامک شب قدر را نصب کنید.نظرات خود را درباره شب قدر: پیامک شب قدر با ما درمیان بگذارید.

jupisn grok tos 他のアプリ

ダウンロード