زیارت مخصوص امام موسی کاظم

take me to judesa

زیارت مخصوص امام موسی کاظم

Books & Reference
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

50

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

21.02.2022

リリース日

説明:

زیارت مخصوص امام موسی کاظم ؛ امام موسی بن جعفر الکاظم ، یا موسی کاظم ملقب به ابو ابراهیم، ابوالحسن و ابو عبدالله هفتمین امام شیعیان پس از پدرش امام جعفر صادق است. امام موسی کاظم در روز ۷ صفر سال ۱۲۸ هجری قمری در ابواء به دنیا آمد. مادر امام موسی کاظم برده‌ ای آزاد شده به نام حمیده بود که نامهای دیگری از قبیل حمیده بربریه و حمیده اندلسیه نیز برای او نقل شده‌ است. اهل سنت به عنوان یک عالم دینی به امام موسی کاظم احترام می‌گذارند. زندگی امام موسی کاظم همزمان با زندگی خلفای عباسی منصور، هادی، مهدی و هارون‌ الرشید بود.

امام موسی کاظم چندین بار به زندان افتاد و عاقبت در زندان سندی بن شاهک در بغداد از دنیا رفت. علی بن موسی الرضا امام هشتم شیعیان دوازده امامی ، فاطمه معصومه و ابراهیم از جمله فرزندانش هستند. برخی منابع از هوش سرشار امام موسی کاظم در دوران کودکی یاد می‌ کنند. امام موسی کاظم به خاطر صبر زیاد و به این دلیل که خشمش را فرو می‌ خورده است به کاظم ملقب شد. همچنین به این دلیل که نسبت به کسانی که به او بد کرده بودند مهربان و بخشنده بوده است به این نام نامیده شد. به نوشته ابن خلکان ، وقتی کسی از او بدگویی می‌ کرد هدیه‌ ای برایش می‌ فرستاد. گفته می‌ شود که مردی در حضور امام موسی کاظم به جدش علی بن ابیطالب توهین کرد. همراهان ایشان خواستند به مرد حمله کنند ، این امام بزرگوار مانع از این کار شد.

اپلیکیشن پیش روی شما شامل زیارت مخصوص امام موسی کاظم است. خواندن زیارت مخصوص امام موسی کاظم همانند دیگر زیارتنامه ها توصیه می شود. خواندن زیارت مخصوص امام موسی کاظم در روز شهادت ایشان بسیار سفارش شده است. اگر به دنبال زیارت مخصوص امام موسی کاظم و استفاده از برکات آن هستید ، هم اکنون و در قالب یک برنامه کاربردی با همین نام در اختیار شما است. اپلیکیشن زیارت مخصوص امام موسی کاظم به همراه صوت عربی در دسترس شما است. همزمان با پخش صوت ، به صورت همزمان متن و ترجمه فارسی زیارتنامه را روبروی خود خواهید داشت و این از ویژگی های بارز برنامه زیارت مخصوص امام موسی کاظم است.

دیگر ویژگی های اپلیکیشن زیارت مخصوص امام موسی کاظم :

** طراحی کاربردی
** زیارت مخصوص امام موسی کاظم با ترجمه فارسی
** زیارت مخصوص امام موسی کاظم با صوت
** زیارت مخصوص امام موسی کاظم کم حجم
** زیارت مخصوص امام موسی کاظم با کیفیت

take me to judesa 他のアプリ

ダウンロード