زیارت عاشورا با صوت و ترجمه

Hassan Shaasha

زیارت عاشورا با صوت و ترجمه

Books & Reference
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

100

アプリのインストール

Android 4.1+

最小バージョン

広告付き

広告

22.04.2021

リリース日

説明:

زیارت عاشورا زیارت‌ نامه‌ ای برای زیارت امام حسین (ع) و دیگر شهدای کربلا در روز عاشورا است. زیارت عاشورا حدیث قدسی است و از امام محمد باقر (ع) نقل شده است. سند زیارت عاشورا را صحیح و بی‌ نیاز از بررسی دانسته‌ اند.

اپلیکشین زیارت عاشورا با صوت و ترجمه ، این زیارتنامه پر برکت را در خود گنجانده است. اپلیکیشن زیارت عاشورا با صوت و ترجمه ، همانطور که از نامش پیداست، دارای صوت و ترجمه همزمان است.

بر اساس روایات و گزارش‌ ها، زیارت عاشورا آثار و برکات متعددی دارد که با اپلیکیشن زیارت عاشورا با صوت و ترجمه می توانید از این برکات برخوردار شوید. با اپلیکیشن زیارت عاشورا با صوت و ترجمه ، این زیارتنامه را همیشه همراه خود خواهید داشت.

در روایت صفوان از امام صادق (ع) آمده است هرگاه حاجتی داشتی، زیارت عاشورا و دعای بعد از آن را بخوان و حاجتت را از خدا بخواه که برآورده خواهد شد. شما نیز اپلیکیشن زیارت عاشورا با صوت و ترجمه را دانلود و نصب کنید و به هنگام حاجت آن را اجرا کرده و بخوانید تا حاجتتان برآورده شود.

اپلیکیشن زیارت عاشورا با صوت و ترجمه با در اختیار گذاشتن گزینه های کاربردی به شما اجازه می دهد که به راحتی بین این زیارتنامه جابجا شده و صوت مربوط به هر قسمت را پخش کنید. ترجمه روان قسمت های مختلف زیارتنامه نیز به طور همزمان در اپلیکیشن زیارت عاشورا با صوت و ترجمه نمایش داده می شود.

اپلیکیشن زیارت عاشورا با صوت و ترجمه به صورت رایگان در اختیار شما است تا در مناسبت های مختلف زیارت عاشورا بخوانید و از آن فیض ببرید. اپلیکیشن زیارت عاشورا با صوت و ترجمه را نصب کرده و با این زیارتنامه پر برکت انس بگیرید.

ویژگی های اپلیکیشن زیارت عاشورا با صوت و ترجمه :

** ترجمه فارسی
** پخش صوتی
** حجم مناسب
** طراحی کاربردی

Hassan Shaasha 他のアプリ

ダウンロード