ریکاوری عکس و فایل ها

PizzaAPP Studio

ریکاوری عکس و فایل ها

Tools
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

500

アプリのインストール

Android 4.1+

最小バージョン

広告付き

広告

26.05.2022

リリース日

説明:

‏با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید تصاویر، ویدیوها، آهنگ ها و فایل هایی را که در گوشی موبایل خودتون گم شده اند و نمایش داده نمی شوند را پیدا کنید و به آنها دسترسی داشته باشید.

ریکاوری پیشرفته گوشی همه فایلها
ریکاوری پیشرفته فایلهای پاک شده

‏به عنوان مثال در صورتی که تصویر ، ویدیو و یا آهنگی در گوشی شما دیگر نمایش داده نمی شود یا ناپدید شده است با استفاده از این برنامه قابل بازیابی می باشد.

‏این برنامه مخصوص ریکاوری عکس های حذف شده می باشد که در واقع بازیابی عکس های حذف شده بسیار دشوار است اما ما آن را برای شما ساده و آسان کرده ایم .
شما به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا تصاویر و ویدیو و حتی آهنگهای پاک شده خود را بازگردانید و همچنین می توانید از میان آنها تصاویر و ویدیو های مدنظر خود را از سایر تصاویر جدا کنید.

با کمک این برنامه قادر خواهید بود تصاویر، مخاطبین و فایل های حذف شده خود را بازیابی کنید و همچنین می توانید تصاویر و فیلم های مورد نظر خود را از تصاویر دیگر جدا کنید.

ریکاوری عکس و فایل ها حافظه ی داخلی گوشی به همراه ریکاوری عکس و فایل ها های کارت حافظه مموری کارت

رابط کاربری این برنامه بسیار آسان است. برای ریکاوری عکسهای حذف شده فقط کافیست بر روی دکمه 'جستجو' کلیک کنید و چند دقیقه صبر داشته باشید زیرا با استفاده از یک اسکن عمیق تمام تصاویر شما بازیابی می شود. سپس بعد از اتمام ریکاوری شما میتوانید عکس دلخواه خود را انتخاب کنید و آنها را تنها با یک کلیک ریکاوری کنید.

امکانات ویژه نرم افزار ریکاوری عکس و فایل ها :
- مخاطبین حذف شده را بدون هیچ گونه دسترسی روت یا فوق العاده بازیابی کنید.
- امکان بازیابی تصاویر پاک شده
- امکان کارکرد در حالت افلاین با نرم افزار ریکاوری عکس و فیلم گوشی
- به راحتی تمام مخاطبین را بدون تنظیمات دستی بازیابی کنید.
- امکان بازیابی و بازگرداندن تصاویر مخفی شده توسط تمام برنامه ها
- امکان بازیابی مخاطبین
- بازگردانی فایلهای اشتباه پاک شده و فرمت شده
- امکان تنظیم برای بازیابی فایل های خیلی قدیمی

همچنین از زمانی که این برنامه بر روی گوشی شما نصب میشود , دیگه نگران پاک شدن عکس و فیلماتون نباشید , چون بعد از پاک شدن عکس ها و فیلماتون , میتونید از داخل قسمت اطلاعات ریکاوری شده اون اطلاعات رو بازگردانی کنید .

‏فایل های بازیابی شده پس از اسکن برنامه با توجه به نوع فایل هایی که بازیابی کرده اید در گالری تصاویر ، موزیک پلیر. قابل نمایش هستند.

اگر به دنبال عکسهای ریکاوری شده میگردید نگران نباشید زیرا ما به این موضوع هم فکر کرده ایم ، کافیست بر روی دکمه 'بازیابی شده ها' کلیک کنید تا تمامی عکسهای ریکاوری شده را مشاهده نمائید.

‏و در نهایت بعد از اتمام این روند ساده میتوانید عکسهای بازیابی شده را در گالری خود مشاهده کنید.

‏لطفاً با اشتراک گذاری و ارسال نظرات ما را حمایت کنید.

PizzaAPP Studio 他のアプリ

ダウンロード