راهنمای استفاده از اسنپ چت

Hassan Shaasha

راهنمای استفاده از اسنپ چت

Education
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

10000

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

01.09.2021

リリース日

説明:

اسنپ چت چیست؟ چگونه می‌ توان از اسنپ چت استفاده کرد؟ در اپلیکیشن راهنمای استفاده از اسنپ چت به هر آنچه که برای کار با این پلتفرم نیاز دارید، آشنا خواهید شد. اسنپ چت را به نوعی یک شبکه اجتماعی می‌ دانند اما در واقع اسنپ چت یک اپلیکیشن یا برنامه پیام رسان مبتنی بر عکس است، برنامه‌ ای که به سرعت نیز در حال رشد است. با اپلیکیشن راهنمای استفاده از اسنپ چت به خیل بیش از 150 میلیون کاربری می‌ پیوندید که از مزایای آن استفاده می‌ کنند.

در صورتی که به تازگی به شبکه اجتماعی اسنپ چت پیوسته باشید ، حتما کمی احساس گیجی به شما دست داده است! در اپلیکیشن راهنمای استفاده از اسنپ چت علاوه بر نحوه استفاده از این پیام رسان با اصطلاحات در اسنپ چت نیز آشنا خواهید شد.

با طریقه اضافه کردن دوستان در اسنپ چت آشنا هستید؟ آیا می دانستید بدون ساخت شبکه دوستانتان در اسنپ چت استفاده از آن فایده چندانی نخواهد داشت؟ پاسخ به این سوالات و آموزش هر کدام را در اپلیکیشن راهنمای استفاده از اسنپ چت خواهید خواند. در اپلیکیشن راهنمای استفاده از اسنپ چت همچنین آموزش ساخت و ارسال اسنپ ، آموزش پذیرش درخواست دوستی در اسنپ چت توضیح داده شده است. از دیگر مباحثی که در اپلیکیشن راهنمای استفاده از اسنپ چت وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش جلوه‌های ویژه با لنز‌ها در اسنپ چت
آموزش مشاهده اسنپ دریافتی
آموزش اضافه کردن اسنپ به استوری در اسنپ چت
آموزش مشاهده استوری دوستان در اسنپ چت
آموزش استفاده از چت در اسنپ چت
آموزش ساخت یادمان در اسنپ چت

ویژگی های اپلیکیشن راهنمای استفاده از اسنپ چت نیز به قرار زیر است:

قابلیت به اشتراک گذاری مطالب آموزشی اسنپ چت
منوی علاقمندی ها
حجم مناسب
طراحی کاربردی

Hassan Shaasha 他のアプリ

ダウンロード