دانلود نوحه کودکانه

Hassan Shaasha

دانلود نوحه کودکانه

Events
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

100

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

13.08.2021

リリース日

説明:

ایام محرم هر سال یادآور خاطرات کودکی است. روزهایی که مادران لباس‌ های مشکی به تنمان می‌ کردند و در مراسم عزاداری شرکت می‌ کردیم. روزهایی که در ذهن ما سؤال‌ هایی درباره امام حسین ، کربلا و تاسوعا عاشورا به وجود می‌ آورد و پدران و مادران ما در حالی که اشک می‌ ریختند پاسخ سؤالات ما را می‌ دادند.

یکی از نعمت‌ های جامعه ما این است که در ایام خاص دچار تغییر و تحول می‌ شود و فرصت‌ های بی‌ن ظیر تربیتی پیدا می‌ شود. مثل اعیاد غدیر ، قربان و بعثت و اعیاد ولادت ائمه اطهار و همینطور ایام سوگواری که مهمترین آن ایام محرم و صفر است. هر اندازه بتوانیم فضایی سازنده و با تدبیر به وجود بیاوریم بهره تربیتی بیشتری خواهیم برد. باید بدانیم امام حسین متعلق به تمام بشریت است. کودکان و نوجوانان در ماه محرم و صفر سهم ویژه‌ ای دارند. مهمترین شرکت‌ کنندگان در عزاداری‌ های محرم و صفر ، کودکان و نوجوانان هستند و آن‌ ها می‌ توانند بیشترین بهره را بگیرند و آینده جامعه را با سبک زندگی حسینی بسازند.

باید بدانیم که محرم و مراسم عزاداری این ایام یک فرصت تربیتی برای خانواده‌ ها ، کودکان و جامعه است. باید قبل از محرم و صفر آماده شد و کودکان را آماده کرد. در مراسم عزاداری امام حسین باید تلاش کنیم و بعد از آن هم مراقب باشیم آثار تربیتی به دست آمده حفظ شود. ما نباید این نگرش را داشته باشیم که عاشورا تنها یک مراسم مذهبی و فرصتی برای رسیدن به ثواب است. تاسوعا عاشورا و محرم یک گنجینه بزرگ فرهنگی و تربیتی است که همه می‌ توانند در آن مشارکت داشته باشند.

هم اکنون اپلیکیشن دانلود نوحه کودکانه در راستای همین هدف تولید شده است. اپلیکشین دانلود نوحه کودکانه مجموعه ای از نوحه های ویژه کودکان و نوجوانان است تا بتوانند از ماه محرم و صفر بهره لازم را ببرند. نوحه های گنجانده شده در اپلیکشین دانلود نوحه کودکانه زبانی ساده دارد تا به کودکان کمک کند ارتباط لازم را با ماه محرم و صفر برقرار کنند.

اپلیکیشن دانلود نوحه کودکانه به صورت رایگان در اختیار شما است تا آن را در اختیار کودکان و نوجوانان خود قرار دهید. با نصب اپلیکیشن دانلود نوحه کودکانه به فرزندان خود کمک خواهید کرد که با فرهنگ عاشورایی آشنا شوند.

ویژگی های اپلیکیشن دانلود نوحه کودکانه :

** نوحه کودکانه برای ماه محرم و صفر
** نوحه کودکانه برای ماه شهادت امام حسین
** طراحی کاربرپسند
** استفاده آسان
** کیفیت مناسب

Hassan Shaasha 他のアプリ

ダウンロード