دانلود نوحه محمدرضا طاهری

Hassan Shaasha

دانلود نوحه محمدرضا طاهری

Events
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

50

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

13.08.2021

リリース日

説明:

محمدرضا طاهری از مداحان ایرانی متولد 1338 در شهر فراهان اراک است. محمدرضا طاهری تعذیه و مداحی ها را نزد استادانی چون غلامحسین نصیری و اسماعیل غفاری فرا گرفته است. محمدرضا طاهری به صورت جدی فعالیت خود را در پادگان صبحگاه دوکوهه و سپس پادگان ابوذر گیلان غرب شروع کرد اما بعد از مدتی به علت مداحی غیر متعارف و هروله با ذکر حسین جان که آن زمان هنوز باب نشده بود از گردان اخراج شد. محمدرضا طاهری می گوید بعد از منصور ارزی جزو مداحانی بود که این سبک نو مداحی را شکل داد که به او لقب پدر مداحی نوین را دادند.

حاج محمدرضا طاهری یکی از از پیشکسوتان امر مداحی در کشور است. محمدرضا طاهری به سبک حاج منصور ارضی نوحه خوانی امام حسین علیه السلام شیوه جدیدی آورده اما این نوآوری مخالفان بسیار زیادی داشته است. محمدرضا طاهری داشتن خانواده مذهبی را برکتی می‌ داند که او را از کودکی به سمت نوحه‌ خوانی سوق داده است. محمدرضا طاهری می‌ گوید که برای اولین بار در هیئت “حسین جان” واقع در نازی آباد ، در مجلس حاج ناصر ارضی که برادر حاج منصور ارضی است ، اقدام به خواندن مداحی کردم.

اگر شما نیز از علاقمندان به سبک جدید مداحی محمدرضا طاهری هستید هم اکنون برنامه ای ویژه در دسترس شما قرار گرفته است. اپلیکیشن دانلود نوحه محمدرضا طاهری برای علاقمندان او تولید شده است. اپلیکیشن دانلود نوحه محمدرضا طاهری گلچینی از بهترین نوحه های او برای ماه محرم و صفر را در خود جای داده است.

اپلیکیشن دانلود نوحه محمدرضا طاهری یک برنامه کاربردی برای گوش دادن به مداحی های ویژه شهادت امام حسین و تاسوعا عاشورا است. با نصب اپلیکیشن دانلود نوحه محمدرضا طاهری ضمن آشنا شدن با سبک جدید محمدرضا طاهری در مداحی ، به مجموعه ای ارزشمند برای ماه محرم و صفر دسترسی پیدا می کنید.

ویژگی های اپلیکیشن دانلود نوحه محمدرضا طاهری :

** طراحی ساده
** استفاده آسان
** کیفیت مناسب
** منوی علاقمندی ها

Hassan Shaasha 他のアプリ

ダウンロード