دانلود نوحه افغانی برای محرم

Hassan Shaasha

دانلود نوحه افغانی برای محرم

Events
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

1000

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

11.08.2021

リリース日

説明:

باز محرم شد و شور نوای حسینی به پا خواسته است، محرم که می شود در رگ های مرده ما خون می دود، در چشم های خشک شده ما چشمه اشک به جوشش می آید و باران حیات بخش عشق حسینی بر قلب های قفل شدیمان باریدن می گیرد و ما زنده می شویم. محرم که می شود سرزمین ها، شهر ها و روستاها از سکون و سکوت در می آیند و جانی دوباره می گیرند و افغانستان یکی از این سرزمین ها است.

پیروان امام حسین در افغانستان خاطره واقعه کربلا را همه ساله در ماه محرم و صفر زنده می کنند و در همه مساجدعزاداری جریان دارد. مراسم عزاداری ماه محرم و صفر در هر یک از مناطق افغانستان به شیوه‌ های متفاوتی اجرا می‌ شود. اکثر مراسم‌ ها معمولا به‌ طور مشترک بین زنان و مردان برگزار مى‌ شود، یعنى منبر هم قسمت زنانه دارد و هم قسمت مردانه، اما مکان زن‌ ها و مردها با پرده یا پنجره‌ هاى مشبک از همدیگر جدا مى‌ شود.

اپلیکیشن دانلود نوحه افغانی برای محرم یک برنامه ویژه برای مردمان افغان عاشق امام حسین است. اپلیکیشن دانلود نوحه افغانی برای محرم شامل جانسوزترین نوحه های افغانی ویژه ماه محرم و صفر است. اگر افغانی هستید یا به نوحه های دیگر مناطق از جمله افغانستان علاقه دارید ، اپلیکیشن دانلود نوحه افغانی برای محرم ویژه شما است.

با نصب رایگان اپلیکیشن دانلود نوحه افغانی برای محرم مجموعه ای صوتی از بهترین مداحی های افغانی را در اختیار خواهید داشت که در ایام شهادت امام حسین همراه شما خواهد بود.

ویژگی های اپلیکیشن دانلود نوحه افغانی برای محرم :

** گلچین بهترین نوحه افغانی برای محرم
** گلچین بهترین نوحه افغانی برای صفر
** گلچین بهترین نوحه افغانی برای تاسوعا عاشورا
** طراحی کاربرپسند
** لیست علاقمندی

Hassan Shaasha 他のアプリ

ダウンロード