دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر )

Hassan Shaasha

دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر )

Music & Audio
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

5000

アプリのインストール

Android 4.1+

最小バージョン

広告付き

広告

22.04.2021

リリース日

説明:

دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) برنامه ای بر پایه صوت است که نوحه ها و مداحی های مناسب شب های قدر را گلچین کرده است. دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) شامل گلچینی از مداحی و نوحه حاج محمود کریمی و سید مجید بنی فاطمه است.

شب قدر از ایام مهم ماه رمضان است که قرآن در آن نازل شده است. شب های قدر همچنین با شهادت امام علی همراه است که عزاداری هایی به این خاطر برگزار می شود. اپلیکیشن دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) یک برنامه اختصاصی برای گرامیداشت شب های قدر و عزاداری برای امیر المومنین است.

دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) با یک طراحی کاربردی در اختیار شما است تا بتوانید نوحه شب های قدر را دانلود و گوش کنید. در برنامه دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) سعی شده است تا بهترین نوحه و مداحی گردآوری شود.

اگر از علاقمندان به صدا و سبک حاج محمود کریمی هستید ، با اپلیکیشن دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) با مداحی و صدای محمود کریمی به استقبال شب های قدر بروید. اپلیکیشن دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) همچنین برای علاقمندان به سید مجید بنی فاطمه تعدادی نوحه و مداحی شب قدر در خود جای داده است.

برنامه دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) ماه رمضان امسال در کنار شما است تا در این شرایط بتوانید در خانه مانده و این شب ها را گرامی بدارید. اپلیکیشن دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) دارای ابزار پیشرفته برای پخش مداحی ها است.

برنامه دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) هم اکنون به صورت رایگان در اختیار شما علاقمندان است.

ویژگی های اپلیکیشن دانلود مداحی شب قدر ( نوحه شب های قدر ) :

** گلچین نوحه شب های قدر
** منوی علاقمندی
** حجم مناسب
** طراحی کاربردی

Hassan Shaasha 他のアプリ

ダウンロード