داستان های پیامبران و امامان

Ananya Reddy

داستان های پیامبران و امامان

Books & Reference
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

5000

アプリのインストール

Android 4.2+

最小バージョン

広告付き

広告

08.05.2021

リリース日

説明:

داستان های پیامبران و امامان نام اپلیکیشنی جذاب شامل مجموعه ای از حکایات و داستان های پیامبران است.

داستان های پیامبران و امامان علاوه بر جذاب بودن شامل نکات و نتیجه گیری های اخلاقی است که شما در ادامه مسیر زندگی آگاه نگه می دارد. با اپلیکیشن داستان های پیامبران و امامان ، جذاب ترین داستان ها را بخوانید و نکات آن را توشه سفر زندگی خود کنید.

روزی عزرائیل نزد موسی (علیه السلام) آمد، موسی (علیه السلام) پرسید: برای زیارتم آمده ای یا برای قبض روحم؟ این بخشی از داستان موسی (علیه السلام) و تلخی فراق است که می توانید نسخه کامل آن را در اپلیکیشن داستان های پیامبران و امامان بخوانید.

"موفقیت پیامبر(ص) در امتحان الهی" عنوان یکی دیگر از داستان های جذاب است که می توانید آن را در اپلیکیشن داستان های پیامبران و امامان بخوانید.

در یکی دیگر از داستان های پیامبران و امامان آمده است که در زمان جرجیس (ع)، امیری بود کافر و قوم وی بسیار فساد کردندی. خداوند تعالی به سبب ایشان باران از آسمان باز گرفت و خلقی بسیار از قوم وی هلاک شدند و هیچ باران نیامد. کامل این داستان در اپلیکیشن داستان های پیامبران و امامان در دسترس شما قرار گرفته است.

جوان پرهیزکار و بیدار، عیسی و گناهکار، حسرت موسی(ع)، توبه کار دوست خدا و بسیاری دیگر از حکایات جذاب و پندآموز را می توانید در اپلیکیشن کاربردی داستان های پیامبران و امامان بخوانید.

اپلیکیشن داستان های پیامبران و امامان به صورت رایگان در اختیار شما علاقمندن به داستان و مخصوصا داستان پیامبران است. شما با استفاده از این اپلیکشین همچنین می توانید داستان های پیامبران و امامان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تنوع داستان های پیامبران و امامان یکی دیگر از ویژگی های بارز این اپلیکیشن است.

دیگر ویژگی های اپلیکیشن داستان های پیامبران و امامان :

** گلچین بهترین داستان های پیامبران و امامان
** به اشتراک گذاری داستان های پیامبران و امامان
** منوی علاقمندی
** قابلیت جستجو در میان داستان های پیامبران و امامان
** طراحی کاربردی

Ananya Reddy 他のアプリ

ダウンロード