اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما

take me to judesa

اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما

Tools
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

1000

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

10.01.2022

リリース日

説明:

اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های هر مسلمان است. اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما در یک نگاه برنامه ای مذهبی برای پخش اذان و یادآوری اوقات شرعی و مناسبت ها می باشد . اپلیکیشن اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما ابزاری که با پخش اذان ، نمایش اوقات شرعی ، قبله نما و قابلیت های جالبی مثل زمان باقی مانده تا قضا شدن نماز ، یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن هایی است که کاربران مسلمان می توانند از آن در موبایل و تبلت هایشان بهره ببرند. هم اکنون شما میتوانید از نرم افزار اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما به صورت رایگان استفاده کنید.

گاهی برای همه ما پیش آمده که ساعت دقیق اذان و یا حتی زمان قضا شدن نماز ها را نمیدانیم. در برخی موارد آدم با روشن کردن تلویزیون یا رادیو می تواند از لحظه ی اذان با خبر شود. اما اینکه دقیقا چه زمانی اذان هست یا چه زمانی نمازها قضا می شوند خیر. شاید زمانی پیش بیاید که در سفر هستیم یا در حین بازگشت از محل کار خود هستیم و نیازمند دانستن اوقات شرعی هستیم. در این زمان ها معمولا همیشه تلفن همراه ما کنار ماست. بهترین راه و بهترین پیشنهاد دانلود برنامه اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما است که به ما کمک کند. برنامه اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما برای اندروید توانسته است با امکانات کاربردی ، نیازهای شما کاربران را برطرف کند.

دانلود اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما برای موبایل اذان را از تلفن همراه ما پخش می کند. همچنین با دانلود برنامه اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما برای موبایل سامسونگ یا هر دستگاه تلفن همراه دیگری شما می توانید موذن را برای خود انتخاب کنید.برنامه اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما شما را از لحظه ی شروع اذان همراهی می کند. حتی می توانید زمان قضا شدن نمازها را نیز با اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما مطلع شوید. اگر نگران اوقات شرعی برای نمازهای نیمه شب نیز هستید اپلیکیشن اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما به شما آن اوقات شرعی را نیز نمایش می دهد. اپلیکیشن اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما همچنین اگر سفر هستید با توجه به موقعیت جغرافیایی شما قبله را نمایش می دهد. همچنین برنامه اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما برای موبایل سامسونگ یا هر دستگاه اندروید دیگر در سفر می توانید با همان جغرافیایی که هستید از اوقات شرعی مطلع شوید. اپلیکیشن اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما به شما امکانات بسیاری ارایه می دهد.

اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما اندروید یک برنامه هوشمند مذهبی است که کار کردن با آن برای تمام سنین آسان بوده است. برنامه اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما مناسب پدر بزرگ مادربزرگ ها هم هست و فضای کاربری راحتی دارد.

ویژگی های اذان گو اوقات شرعی ، قبله نما :

امکان پخش اذان از تلفن اندروید شما با موذن دلخواه
امکان نمایش اوقات شرعی برای جلوگیری از قضا شدن نماز
دسترسی به تقویم سال جاری و مشاهده مناسبت ها
امکان محاسبه دقیق اذان با استفاده از فرمول معتبر مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و …
دارای تقویم شمسی و قمری و افزودن و یاداوری رویداد در آن
قبله نمای دقیق
قابلیت اطلاع رسانی زمان دلخواه
امکان اطلاع رسانی زمان مانده تا اذان
قابلیت اعلان نزدیکی به قضای نماز پنج گانه
فضای کاربردی بسیار آسان و قابل استفاده برای تمام سنین

take me to judesa 他のアプリ

ダウンロード