آزمون راهنمایی رانندگی

Hassan Shaasha

آزمون راهنمایی رانندگی

Auto & Vehicles
  • 0.00
(0 投票)

無料インストール

500

アプリのインストール

Android 4.4+

最小バージョン

広告付き

広告

21.09.2021

リリース日

説明:

دلیل مردودی متقاضیان دریافت گواهنیامه در آزمون راهنمایی رانندگی مقدماتی چیز پیچیده ای نیست. این دسته از افراد به خوبی با سبک سوال های آزمون راهنمایی رانندگی آشنا نیستند و علی رغم تسلط خود به موضوع ، قادر به پاسخ گویی درست نخواهند بود و نمی توانند در آزمون راهنمایی رانندگی موفق ظاهر شوند. به همین دلیل دنبال کردن سوالات آزمون راهنمایی رانندگی و خودآزمایی های خانگی ، می تواند در قبولی در هر یک از مراحل آزمون راهنمایی رانندگی بسیار موثر باشد.

آزمون راهنمایی رانندگی اصلی مرحله دوم آزمون‌ های رانندگی است که توسط افسر راهنمایی و رانندگی گرفته می ‌شود. این آزمون شامل سوالات فنی هم است. سوالات فنی می ‌تواند یکی از نقاط ضعف اساسی افرادی محسوب شود که آزمون راهنمایی رانندگی می‌ دهند. در حقیقت بیشتر افراد نسبت به مسائل و قوانین راهنمایی و رانندگی شناخت نسبی دارند و حتی در صورت عدم مطالعه دقیق کتابچه آزمون راهنمایی رانندگی ، می توانند به بخشی از این سوالات پاسخ بگویند اما سوالات فنی آزمون راهنمایی رانندگی به مراتب پیچیده تر بوده و پاسخ گویی به آن ها نیازمند دقت و مطالعه کافی خواهد بود.

اپلیکیشن آزمون راهنمایی رانندگی یک برنامه کاربردی است که برای تسهیل آزمون راهنمایی رانندگی به کمک شما می آید. اپلیکیشن آزمون راهنمایی رانندگی با دسته بندی موضوعی ، آزمون راهنمایی رانندگی را شبیه سازی کرده تا شما را به بالاترین سطح آمادگی برای شرکت در آزمون راهنمایی رانندگی برساند.

ویژگی های اپلیکیشن آزمون راهنمایی رانندگی :

** دسته بندی موضوعی
** شبیه سازی آزمون راهنمایی رانندگی
** طراحی کاربرپسند

Hassan Shaasha 他のアプリ

ダウンロード