کلیپ دابسمش خنده دار ایرانی

so much lovely gil

کلیپ دابسمش خنده دار ایرانی

Entretenimiento
  • 0.00
(0 votos)

Instalar gratis

1000

Instalaciones de aplicaciones

Android 4.4+

Versión mínima

Con anuncios

Anuncio

16.11.2021

Fecha de lanzamiento

Descripción:

می توان گفت که کمتر کسی هست که با دابسمش آشنا نباشد. دابسمش برنامه‌ ای است که این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران با استفاده از لب‌ خوانی روی صداهای استخراج شده از صحنه فیلم‌های مختلف ، موسیقی‌ های متفاوت و یا حتی مکالمات و گزارش‌ های تلویزیونی ، ویدئویی جذاب بسازند . دابسمش جای خود را نه‌ تنها به عنوان برنامه‌ ای پرطرفدار بلکه به عنوان هدفی برای سرگرمی و فراهم کردن موجبات شادی ، در میان کاربران پیدا کرده است.

دابسمش ویدیویی است که در آن کاربران همزمان با پلی کردن یک آهنگ یا صوت مورد نظر خود از خودشان فیلم برداری می کنند. به طوری که هم زمان با آهنگ لب خوانی می کنند. دابسمش در واقع یک سرویس میزبانی ویدئو است که تحت سیستم عامل‌های مختلف ساخته شده‌ است.که شما فیلم تهیه شده را می توانید با جلوه های ویژه و فتوشاپ به صورت زیبا و دلخواه خودتان ذخیره کنید و یا آن ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

امروزه شبکه های اجتماعی پر از دابسمش است. آیا شما نیز به دابسمش علاقمند هستید؟ آیا به دنبال دابسمش های خنده دار هستید؟ اپلیکیشن کلیپ دابسمش خنده دار ایرانی مجموعه ای از دابسمش خنده دار ایرانی را در خود جای داده است. با نصب رایگان اپلیکیشن کلیپ دابسمش خنده دار ایرانی ، ساعت ها سرگرم شوید. اپلیکیشن کلیپ دابسمش خنده دار ایرانی ، شادی و خنده را به لبهای شما هدیه می کند. با نصب اپلیکیشن کلیپ دابسمش خنده دار ایرانی ، تعداد زیادی از دابسمش های خنده دار ایرانی را به صورت یکجا در اختیار خواهید داشت. اپلیکیشن کلیپ دابسمش خنده دار ایرانی با وجود تعداد زیادی از کلیپ دابسمش خنده دار ایرانی ، حجم زیادی نداشته و فضای گوشی شما را اشغال نخواهد کرد. هم اینک اپلیکیشن کلیپ دابسمش خنده دار ایرانی را نصب کرده و لحظات شادی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

so much lovely gil Otras aplicaciones de

Descargar