ویدیوهای آموزشی قبل از ازدواج

so much lovely gil

ویدیوهای آموزشی قبل از ازدواج

Educación
  • 0.00
(0 votos)

Instalar gratis

1000

Instalaciones de aplicaciones

Android 4.4+

Versión mínima

Con anuncios

Anuncio

13.11.2021

Fecha de lanzamiento

Descripción:

ازدواج یکی از مسائل مهم در زندگی هر فردی است. طبیعی است که قبل از ازدواج باید راجع به زندگی مشترک و امور مربوط به ازدواج آگاهی داشت که این امر با آموزش به دست می آید. با اپلیکیشن ویدیوهای آموزشی قبل از ازدواج به جنبه های آموزشی قبل از ازدواج پی خواهید برد.

در آموزش و مشاوره قبل از ازدواج باید همانند نظام آموزشی در مدارس که برای آموزش مفاهیم ، نقطه شروع آموزش را با استفاده از ارزشیابی تشخیصی مشخص می کنند. در آموزش و مشاوره قبل از ازدواج هم می بایست ارزیابی هایی از میزان آشنایی زوجین با مسائل مختلف زندگی مشترک به عمل آید تا آموزش ها متناسب با نیاز زوجین باشد. همچنین در آموزش قبل از ازدواج باید مسائل فرهنگی ، اقتصادی ، اعتقادی و مذهبی زوجین مورد توجه قرار گیرد. در اپلیکیشن ویدیوهای آموزشی قبل از ازدواج سعی شده تا تمام این موارد به صورت تصویری به زوج های جوان آموزش داده شود.

آموزش قبل از ازدواج شامل مباحثی چون آموزش های روانی - اجتماعی ، قوانین و حقوق اسلامی ، آموزش های مربوط به حیطه پزشکی و بیماری ها ، انتخاب سبک زندگی ، تداوم زندگی مشترک ، انتخاب همسر ایده آل و آموزش چرخه زندگی خانوادگی می باشد. اپلیکیشن رایگان ویدیوهای آموزشی قبل از ازدواج را نصب کرده و اطلاعاتتان را در این مباحث افزایش دهید تا ازدواج موفق تری داشته باشید.

در مشاوره و آموزش های قبل از ازدواج باید به افراد در شرف ازدواج آموزش داد که یک خانواده بعد از ازدواج چه مراحلی را پشت سر خواهد گذاشت. همچنین در مورد ویژگی های این مراحل اطلاعاتی را ارائه کرد تا آنها بتوانند با آگاهی بیشتری نسبت به این امر مقدس اقدام کنند. اپلیکیشن ویدیوهای آموزشی قبل از ازدواج سعی کرده است در همین راستا گام بردارد تا زوج های جوان در مسیر درست ازدواج حرکت کنند.

so much lovely gil Otras aplicaciones de

Descargar