معجزه شکرگزاری روزانه

so much lovely gil

معجزه شکرگزاری روزانه

Estilo de vida
  • 0.00
(0 votos)

Instalar gratis

1000

Instalaciones de aplicaciones

Android 4.4+

Versión mínima

Con anuncios

Anuncio

18.11.2021

Fecha de lanzamiento

Descripción:

انسان شکرگزار کسی است که تمام توجهش بر روی موضوعات مثبت زندگی است. موضوعاتی که باعث می شود احساس خوبی در شما ایجاد شود و همین احساس خوب کارش را می کند. البته برای اینکه بفهمید شکرگزاری روزانه چطور شما را به خواسته ها و آرزوهای تان می‌رساند باید با عملکرد قانون جذب آشنا باشید. مقالات زیادی در زمینه آموزش قانون جذب وجود دارد اما به این دلیل که بتوانید نتیجه بهتری بگیرید می خواهیم به زبان خیلی ساده رابطه بین قانون جذب و قانون شکرگزاری روزانه را به شما توضیح بدهیم تا به معجزه شکرگزاری روزانه پی ببرید.

قانون جذب به زبان ساده می گوید که وقتی به چیزی توجه می کنید آن را در زندگیتان جذب می کنید. بر اساس تعریف ساده قانون جذب وقتی به هر چیزی توجه می کنید در حال جذب آن هستید و پس از مدتی آن چیز وارد زندگیتان می شود. قانون جذب مانند طناب می ماند. وقتی به هر چیزی توجه می کنید طناب جذب به آن چیزی که توجه کرده‌ اید را جذب زندگیتان می کند. به عنوان مثال وقتی به بی پولی ، بیماری و نبود کار فکر می کنید قانون جذب بی پولی ، بیکاری و بیماری را وارد زندگیتان خواهد کرد و برعکس وقتی به پول و ثروت توجه می کنید بر اساس قانون جذب پول و قانون جذب ثروت بیشتری را وارد زندگیتان می کنید. وقتی به هر چیزی فکر می کنیم در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستیم. کائنات با توجه به ارتعاش که از ما دریافت می کنند خواسته و ناخواسته ای را وارد زندگی ما می‌ کنند. ذهن انسان یک دستگاه تولید کننده فرکانس و ارتعاش به جهان هستی و کائنات است. البته منظور از کائنات به هر چیزی که در این دنیا وجود دارد به جز خودتان و خدا را کائنات می گویند. اما شما برای اینکه بتوانید به آن خواسته و هدف که دارید برسید باید ارتعاش خواسته و هدف آن را به کائنات ارسال کنید. یعنی به جای ارتعاش منفی باید ارتعاش مثبت به کائنات بفرستید. برای اینکه ببینید ارتعاش که به کائنات میفرستید منفی است یا مثبت باید به احساساتتان توجه کنید. شکرگزاری روزانه یکی از ساده ترین کارهایی است که که باعث می‌شود احساس خوبی پیدا کنید و ارتعاش مثبت به کائنات بفرستید. هنگامی که احساستان بد است و احساس خوبی ندارید برای خوب کردن احساستان می توانید از قانون شکرگزاری روزانه استفاده کنید. اپلیکیشن معجزه شکرگزاری روزانه در این مورد به شما کمک می کند.

شکرگزاری روزانه یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای ایجاد احساسات خوب است. برای اینکه بتوانید نعمت های بیشتری را وارد زندگی تان کنید باید از این قانون مهم کائنات استفاده کنید تا به معجزه شکرگزاری روزانه پی ببرید. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که هر چقدر شما بیشتر شکرگزار باشید خداوند نعمت های بیشتری به شما خواهد داد. به قول مولوی شکر نعمت نعمتت افزون کند، یعنی اینکه وقتی شما شکرگذار خداوند باشید خداوند نعمت های بیشتری را وارد زندگی تان خواهد کرد که بابت آن ها بیشتر خدا را شکر کنید. هم اکنون اپلیکیشن معجزه شکرگزاری روزانه را به صورت رایگان دانلود کرده و به شکرگزاری روزانه خداوند بپردازید.

so much lovely gil Otras aplicaciones de

Descargar