دکتر محسن پور حقیقی متخصص دندا

Bartarinha

دکتر محسن پور حقیقی متخصص دندا

Medicina
  • 0.00
(0 votos)

Instalar gratis

10

Instalaciones de aplicaciones

Android 4.1+

Versión mínima

Con anuncios

Anuncio

18.11.2020

Fecha de lanzamiento

Cambios recientes:

نسخه 1

Descripción:

🔹دکتر محسن پور حقیقی - متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی سعادت آباد
دکتر پورحقیقی در سال۱۳۷۵ موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی از دانشگاه تهران و در سال ۱۳۷۹ دوره تخصصی ترمیمی و زیبایی را از همان دانشگاه با درجه ممتاز به پایان رساند و موفق به دریافت بورد تخصصی در رشته ترمیمی و زیبایی گردید
وی در سال ۱۳۸۵ دوره ایمپلنت را در دانشگاه تهران و در سال ۱۳۹۴ دوره فلوشیپ لیزر را با همکاری دانشگاه تهران و دانشگاه جنوای ایتالیا گذراند.
ایشان عضو انجمن متخصصین ترمیمی و زیبایی ایران میباشد و بیش از ۲۰ سال سابقه کار مداوم در زمینه دندانپزشکی ترمیمی ،زیبایی و ایمپلنت دارند.

🔹مطب دکتر پورحقیقی:
تهران، سعادت آباد، سرو غربی، انتهای خیابان بخشایش، بعد از بیمارستان عرفان، ساختمان افتخار از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تجهیزات و معتبرترین برند های جهانی مواد دندانپزشکی در زمینه ی ترمیمی و زیبایی، ایمپلنت و لیزر در محیطی آرام وکاملا بهداشتی استفاده می شود.

🔹نحوه پذیرش و ارائه خدمات
مراجعه کنندگان با هماهنگی لازم در مطب پذیرش و پس از معاینه بالینی و بررسی وضعیت سلامتی آنها پرونده دندانپزشکی تکمیل و همزمان رادیوگرافی و فتوگرافی های لازم گرفته میشود سپس در پرونده بیمار و نرم افزار مخصوص ثبت و برای همیشه در مطب موجود میباشد مراجعه کننده پس از آموزش بهداشت دهان و دندان از نتیجه معاینه و طرح درمان مطلع می شود.
در جلسه بعد اجرای طرح درمان متناسب با الویت ها و نیاز یا درخواست بیمار شروع و در پرونده ثبت میشود تا در مراجعات بعدی مورد استفاده قرار گیرد در چنین شرایطی پزشک مسئولیت درمان را پذیرفته و بیمار در معاینات بعدی و دوره ای سایر خدمات لازم را دریافت می کند.

Bartarinha Otras aplicaciones de

Descargar